La Palma Real Instalación a gran escala EL NEGRITO CIMARRÓN
“Estas imaxes en forma de obxectos plásticos son como xanelas nas que
fisgonear non está prohibido. Refuxiarse en ditas iconografías é un dos
obxectivos de toda a obra, sentirse seguro en toda esta imaxinería ao navegar
visualmente por este mundo seudo infantil. En canto aos presupostos plásticos,
a utilización do metal é parte activa do esqueleto dalgunhas das miñas obras, así
que máis que producir firmeza o imprimirlle ás obras unha rudeza harmoniosa
produto da composición física do propio metal, éste imprímelle ao conxunto un
hálito vetusto como follaxe fresco. A prolongación da obra sobre a parede, non é
máis que un desexo de prolongarse no tempo e no espazo”.
Bio: Artista Cubano residente en Santiago que traballa tanto a pintura como as instalacións nas que
aproveita para usar unha variedade de materiais que saen do soporte de base.
“Estas imaxes en forma de obxectos plásticos son como xanelas nas que
fisgonear non está prohibido. Refuxiarse en ditas iconografías é un dos
obxectivos de toda a obra, sentirse seguro en toda esta imaxinería ao navegar
visualmente por este mundo seudo infantil. En canto aos presupostos plásticos,
a utilización do metal é parte activa do esqueleto dalgunhas das miñas obras, así
que máis que producir firmeza o imprimirlle ás obras unha rudeza harmoniosa
produto da composición física do propio metal, éste imprímelle ao conxunto un
hálito vetusto como follaxe fresco. A prolongación da obra sobre a parede, non é
máis que un desexo de prolongarse no tempo e no espazo”.
Bio: Artista Cubano residente en Santiago que traballa tanto a pintura como as instalacións nas que
aproveita para usar unha variedade de materiais que saen do soporte de base.
Sem comentários:
Enviar um comentário